CASE IH Quantum V/N/F/CL
16 MODELI O MOCY OD 75 DO 107 KM
Bez względu na to, czy uprawiasz winogrono lub inne owoce czy potrzebujesz wąskiego ciągnika do innego typu prac, dzięki swoim niewielkim wymiarom, małemu promieniowi skrętu i przemyślanej na nowo budowie nowy ciągnik Quantum może z pewnością stać się Twoim najlepszym składnikiem aktywów.
CIĄGNIKI SPECJALISTYCZNE DO WYMAGAJĄCYCH ZADAŃ
Z nowymi cechami, takimi jak zwiększona moc hydrauliczna, łatwiejsze podłączanie międzyosiowego złącza hydraulicznego i opcja zintegrowanego przedniego WOM maszyny stanowią odpowiedź na różne oczekiwania. Z jednej strony ciągniki te mają funkcje i cechy, których klienci oczekują od ciągników specjalistycznych, z drugiej strony konstrukcję i niezawodność wspólną dla wszystkich produktów Case IH.
PRACA W PEŁNI KOMFORTOWA
W fazie projektowania ciągnika Quantum przestrzeń robocza operatora i jego wygoda, pomimo kompaktowych wymiarów ciągnika, były jednymi z ważniejszych kwestii. Pedały w ciągniku są proste w obsłudze, a inne elementy sterowania zgrupowane wokół operatora i ergonomicznie rozłożone, zawsze znajdują się w zasięgu ręki.
ŚWIEŻE POWIETRZE NIEZALEŻNIE OD WARUNKÓW ROBOCZYCH
W nowych ciągnikach Quantum dostępny jest łatwy do odczytania układ filtrów, z możliwością przełączania poziomu zależnie od wykonywanego zadania. W ustawieniach fabrycznych znajduje się standardowa filtracja na poziomie 2, usuwająca zanieczyszczenia z nawiewanego powietrza wentylacyjnego. Zmiana z tych ustawień jest możliwa przez użycie prostego przełącznika, który przestawia układ filtrujący na poziom 4, zapobiegając przedostawaniu się niekorzystnych dla zdrowia substancji chemicznych.
PRZEPŁYW OLEJU, JAKIEGO POTRZEBUJESZ
Narzędzia wykorzystywane w pracach w sadzie, w winnicach i innego typu osprzęt hydrauliczny, np. sekatory i przycinarki, potrzebują szczególnie szybkiego przepływu oleju. Dlatego też firma Case IH nie poskąpiła ciągnikom Quantum pojemności. Pompa w wersji standardowej 64 l/min. lub alternatywnej 80 l/min. – obie z przepływem otwartym w położeniu środkowym – zapewniają taki przepływ oleju, jakiego operator potrzebuje. Dodatkowo usprawnione złącza hydrauliczne o międzyosiowe i standardowe złącza tylne sprawiają, że jednoczesne zasilanie dwóch narzędzi nie stanowi problemu.
MOC, OSIĄGI, WYDAJNOŚĆ
Ciągniki Case IH Quantum są wyposażone w silniki produkowane wewnętrznie przez markę Case IH. Oznacza to, że zostały skonfigurowane w sposób zapewniający bezproblemowe i wydajne działanie. Operator przekonuje się, że są na tyle mocne, aby obsługiwać dowolny rodzaj osprzętu. Zastosowane w silnikach układ recyrkulacji gazów spalinowych (CEGR) i katalizator utleniający (DOC) z filtrem cząstek stałych oznaczają, że aby spełnić wymagania norm regulacyjnych Stage IIIB użytkownik nie musi stosować w najnowszych modelach Quantum płynu układu wydechowego (DEF/AdBlue).
PRZEKŁADNIA NAPĘDOWA O SOLIDNEJ KONSTRUKCJI
O seryjnej przekładni Synchro Shuttle w modelach Quantum można powiedzieć wiele, ale nie to, że jest wersją podstawową. Oferuje cztery prędkości i cztery zakresy. Opcjonalna skrzynia biegów pełzania z 12 prędkościami zapewnia 28 biegów do przodu i 16 biegów wstecznych, do prac wymagających małych prędkości jazdy do przodu. Inną funkcją opcjonalną zmiany Powershift jest podwojona liczba prędkości do przodu. Wreszcie sprzęgło Power Clutch – pozwala zmieniać biegi za dotknięciem przycisku lub wyłączyć napęd bez użycia sprzęgła. Funkcja ta jest szczególnie przydatna podczas ciągnięcia ciężkich ładunków pod górę.
REX
Ciągnik Landini REX to specjalistyczna maszyna sadownicza stworzona od podstaw jako ciągnik sadowniczy. Jego wąska a zarazem masywna budowa, zwrotność, duża moc wysoki moment obrotowy przy bardzo niskich obrotach oraz bardzo dobrze zestopniowane skrzynie biegów wraz z gazoszczelną kabiną z filtrami weglowymi pozwalją na bezpieczną, efektywną i wygodną pracę w sadach o szerokich i bardzo wąskich nasadzeniach, jak również świetnie się sprawuje w tunelach foliowych jak i w transporcie ciężkich ładunków dzięki zastosowaniu dodatkowych hamulcy przedniej osi.
SILNIK
Niezawodna i dobrze znana jednostka marki PERKINS sprawdza się idealnie w ciężkiej pracy na niskich obrotach. Dzięki temu oszczędza paliwo oraz obniża wibrację i hałas.
Do dyspozycji mamy silniki:
3 cylindrowy turbodoładowany o pojemności 3300 cm3,
4 cylindrowy wolnossący o pojemności 4400 cm3,
4 cylindrowy turbodoładowany o pojemności 4400 cm3.
Silniki te spełniają normę emisji spalin Stage 3a.
Na szczególną uwagę zasługuje zaawansowana technologia bezpośredniego wtrysku paliwa.
W zależności od wersji moc silnika kształtuje się od 68 KM do 110,2 KM.
Rex 70 Rex 80 Rex 85 Rex 90
Moc 68 KM 74 KM 79 KM 83 KM
Poj silnika 3300 cm3 4400 cm3 3300 cm3 4400 cm3
Max. Moment obrotowy Nm 280/1400 261/1400 310/1400 352/1400
Typ silnika Turbodoładowany Wolnossący Turbodoładowany Turbodoładowany
Ilość cyl. 3 4 3 4
Waga całkowita 2805 kg 2975 kg 2805 kg 2975 kg
SKRZYNIE BIEGÓW
Dostosuj skrzynię do swoich potrzeb. Landini oferuje aż 6 opcji skrzyń biegów. Idealnie zestopniowanych do współpracy z opryskiwaczem.
Wersja Techno:
Rewers Mechaniczny (max 37 km/h)
12+12 – 4 biegi do pryskania (w zakresie 4-10 km/h przy 1400 obr/min)
16+16 – z biegami pełzającymi (od 0,16 km/h)
Wersja Top:
Rewers Mechaniczny (max 39,72 km/h)
15+15 – 6 biegów do pryskania (w zakresie od 4-10 km/h przy 1400 obr/min)
20+20 – z biegami pełzającymi (od 0,16 km/h)
Rewers ELEKTRO-hydrauliczny (max 38,58 km/h)
30+30 – 12 biegów do pryskania (w zakresie od 4-10 km/h przy 1400 obr/min)
40+40 – z biegami pełzającymi (od 0,13 km/h)
Dzięki zastosowaniu rewersu ELEKTRO-hydraulicznego zmiana kierunku jazdy następuje bardzo płynnie, bez potrzeby użycia pedału sprzęgła. Oferuje również możliwość zmiany biegów przy użyciu guzika na dzwigni zmiany biegów oraz regulacji reakcji i czułości rewersu co pozwala dostosować rewers do odpowiednich prac. Tam gdzie potrzebujemy szybkiej reakcji i błyskawicznej zmiany kierunku oraz bardzo delikatnej zmiany przy bardzo dokładnych manewrach.
Dodatkowo oferuje biegi Hi-Low które można zmieniać pod obciążeniem.
Dla zwolenników tradycyjnych skrzyń biegów, rewers mechaniczny zadowoli swoją prostotą i niezawodnością oraz minimalnymi kosztami eksploatacji.
PRZEDNI MOST
Wytwarzany we Włoszech w fabryce Landini przedni most z hamulcami tarczowmi zatopionymi w oleju , odpornymi na zużycie, 100 % blokadą dyferencjału TWIN LOCK oraz kątem skrętu 55 stopni to produkt najwyższej jakości przystosowany do ekstremalnych warunków pracy takich jak transport dużych ładunków, praca w górzystym terenie oraz praca w trudnych warunkach glebowych. Napęd załanczany jest elektro-hydraulicznie.
Dla mniej wymagających Landini ma kolejny raz do dyspozycji oś również produkowaną (wersja TECHNO) we Włoszech w fabryce Landini bez hamulcy oraz z ograniczoną blokadą poślizgu oraz kątem skrętu 55 stopni. Napęd załanczany jest elektro-hydraulicznie.
W wersji Rex 70 minimalny zewnętrzny promień zawracania to 3,1 m !
WOM
Ciągniki Landini REX wyposażone są w WOM o dwuch prędkościach 540 oraz 540 ECO (750). Pod zamówienie istnieje możliwość zamówienia WOM 540/1000. Zmiana prędkości 540 a 540 ECO następuje za pośrednictwem dźwigni która znajduje się w kabinie. Do dyspozycji mamy WOM załączany :
mechanicznie z mechanicznym niezależnym sprzęgłem ,
mechanicznie z elektro-hydraulicznie wspomaganym sprzęgłem,
elektro-hydraulicznie (z guzika) ze sprzęgłem hydraulicznym.
KABINA
Zaprojektowana i wyprodukowana przez Landini tak żeby spełniała największe wymogi do zastosowań w sadownictwie. 4-słupkowa kabina zapewnia maksymalną widoczność i nie ogranicza miejsca na ramiona. Niska podłoga ułatwia wśiadanie i wysiadanie z ciągnika. Dodatkowo standardowe filtry węglowe oraz papierowe wraz ze standardową klimatyzacją zapewniają najwyższy standard filtracji. Szerokie uszczelki oraz wyższe ciśnienie w kabinie sprawiają że kabin staje się gazoszczelna.
Zabiegi w sadzie z ciągnikami Landini Rex to najwyższy poziom bezpieczeństwa.
Szeroko otwierana przednia i tylna szyba ( z możliwością małego rozszczelnienia ) zapewnia dobry przewiew. Ergonomia elementów kontrolnych dodatkowo sprzyja wygodzie i bezpieczeństwu pracy.
Standardowe 2 halogeny przednie i 2 tylne wraz ze światłami mijania i długimi zapewniają maksymalną widoczność po zimerzchu.
Ciągnik oferowany jest także w wersji z pałąkiem ochronnym
UKŁAD HYDRAULICZNY
Landini REX to potężna stacja hydrauliczna. To jeden z największych atutów tego ciągnika w swojej specjalistycznej kategorii. Do dyspozycji mamy klika wariantów hydraulicznych ze standardową pompą hydrauliczną o przepływie 82,2 l/min aż do opcjonalnej 100,8 l/min. Zaczynając od 4 wyjść hydraulicznych aż po 8 wyjść z tyłu i 10 z przodu. Dodatkowo Landini REX oferuje jednoczesną pracę maszyn z silnikami hydraulicznymi oraz podnośnikiem lub drugą sekcją, oznacza to że możesz do niego podłączyć każdą maszyne sadowniczą i nie tracąc czasu obsługiwać jej wszystkie funkcje jednocześnie. Podnośnik dysponuje udźwigiem 2600 kg i jest sterowany mechanicznie lub elektronicznie.
Przy rozwoju Fendt 200 Vario V/F/P nałożono szczególny nacisk na wartości ergonomiczne w środkowisku pracy operatora. Kabina oferuje dużą przestrzeń dla nóg poprzez eliminację tunelu przekładniowego. Po prawej stronie znajduje się centralna jednostka sterująca dla ustawień ciągnika oraz przekładni. Regulacja wysokości oraz pochylenia kierownicy oferuje nadzwyczajny komfort obsługi.
Wysokowartościowa koncepcja przedniej osi łączy w sobie doskonałą zwrotność oraz wzorowe wykonanie wraz z doskonałymi właściwościami jezdnymi. Kąt skrętu wynoszący 58 stopni, talia osy kąt wychylenia główki ramy wynoszący 3 stopnie oraz wytrzymałe zwolnice planetarne z doskonałą zdolnością przenoszenia mocy stanowią podstaw wysokiej jakości.
Zwrotność, stabilność, bezpieczeństwo.
Fendt 200 Vario V/F/P obok stałego napędu na 4 koła udostępnia również funkcję automatycznego napędu 4×4. Obie funkcje mogą zostać aktywowane za pomocą przycisku. Automatyka napędu na 4 koła reguluje załączanie napędu w pełni automatycznie na podstawie aktualnego kąta skrętu oraz prędkości. Funkcja ta pozwala na pełną zwrotność maszyny, zredukowanie zużycia opon oraz odciąża fizycznie kierowcę ponieważ proces kontroli przebiega w pełni automatycznie.
Fendt 200 Vario P
Ciągnik specjalistyczny dedykowany uprawom warzywnym oraz chmielowym
Dla międzyrzędzi o szerokośći od 2,20 m do 5 m
Szerokość zewnętrzna od 1,68 m
Komfortowa, szeroka kabina
Fendt 200 Vario F
Idealny ciągnik dla nieco szerszych międzyrzędzi
– Dla szerszych międzyrzędzi o szerokości 1,90 m do 3,00 m
– Szerokość zewnętrzna od 1,32 m
– Idealny dla warzywnictwa oraz prac w szklarniach
Fendt 200 Vario V
Dla najwęższych międzyrzędzi Fendt proponuje klasyczny ciągnik o wąskim rozstawie:
Dla międzyrzędzi o szerokości od 1,50 m do 2,20 m
Wąskie wymiary – szerokość zewnętrzna od 1,07 m
Alternatywa: V wraz z szerszą osią przednią dla optymalnej zwrotności
Historia marki Arbos sięga aż XIX wieku kiedy to rodzina Bubba zaczyna produkować w swoim w warsztacie w Santimento we Włoszech najpierw młocarnię(1896r.), osprzęt a następnie ciągniki z silnikami średnioprężnymi. Rodzina Bubba w 1952 przejmuje fabrykę rowerów Arbos i od tej pory Arbos zaczyna produkować również kombajny. Po przejęciu przez Amerykanów w 1964 roku Arbos zaczyna się jednoznacznie kojarzyć z jakością wykonania i innowacją, która przyczyniła się do rozwoju rolnictwa za sprawą m.in. słynnych kombajnów Arbos.
Pomimo doskonałych produktów firma została zamknięta w 1994 roku po to aby wskrzesić swoją działalność w 2015 roku z nowym kapitałem i dostępem do najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. Ciągniki, kombajny i maszyny towarzyszące Arbos to połączenie renomy, tradycji, nowoczesności i innowacyjności.
Massey Ferguson 3600 V/S/F/GE
76 – 102 KM
Seria 3600 Massey Ferguson składa się z czterech modeli wysokiej jakości specjalistycznych ciągników, w wersjach z przespronną kabiną oraz wersjach platformowych, o różnych szerokościach i rozstawach kół, tak aby spełniać szereg specjalistycznych zastosowań.
Specjalistyczna seria 3600 to Twój nowy partner w pracy. Czy jest to winorośl, oliwki, owoce lub orzechy, warzywa lub kwiaty czy też branża ogrodnicza, wkrótce przekonasz się, że MF 3600 będzie kluczem do zwiększenia produktywności i rozwoju Twojej firmy.
M8540N :
Ciągnik Kubota M8540N to specjalistyczna maszyna sadownicza. Jego wąska budowa, zwrotność i wyjątkowo duża moc pozwalają na efektywną i wygodną pracę w sadach o szerokich i wąskich nasadzeniach, nawet przy zastosowaniu zestawów urządzeń sadowniczych.
SILNIK
Szesnastozaworowa, 4-cylindrowa jednostka napędowa o pojemności 3,8 litra i mocy 88,4 KM, z turbosprężarką oraz układem recyrkulacji spalin EGR. Silnik spełnia normę emisji spalin EUR-IIIA. Wyróżnia go zastosowanie systemu ECDIS (Ekonomiczny, Centralny, Bezpośredni Wtrysk paliwa). Olej napędowy podaje się za pomocą mechanicznych wtryskiwaczy w dwóch etapach, przez co znacznie zwiększono skuteczność wykorzystania dawki paliwa, a tym samym ograniczono spalanie. Dwa wałki wyrównoważające gwarantują niezrównaną kulturę pracy silnika, a powierzchnie tłoków pokryte dwusiarczkiem molibdenu oraz bardzo dokładna obróbka każdego elementu jednostki napędowej – jej ogromną żywotność.
REWERS HYDRAULICZNY
Dzięki zastosowaniu rewersu hydraulicznego zmiana kierunku jazdy następuje bardzo płynnie, bez potrzeby użycia pedału sprzęgła. Szczególnie sprawdza się to w pracy z ładowaczem czołowym, ponieważ dużo szybciej można wykonać zadania związane z jazdą do przodu i do tyłu.
M7040N
SILNIK
Szesnastozaworowa, 4-cylindrowa jednostka napędowa o pojemności 3,3 litra i mocy 74 KM, z turbosprężarką oraz układem recyrkulacji spalin EGR. Silnik spełnia normę emisji spalin EUR-IIIA. Wyróżnia go zastosowanie systemu ECDIS (Ekonomiczny, Centralny, Bezpośredni Wtrysk paliwa). Olej napędowy podaje się za pomocą mechanicznych wtryskiwaczy w dwóch etapach, przez co znacznie zwiększono skuteczność wykorzystania dawki paliwa, a tym samym ograniczono spalanie. Dwa wałki wyrównoważające gwarantują niezrównaną kulturę pracy silnika, a powierzchnie tłoków pokryte dwusiarczkiem molibdenu oraz bardzo dokładna obróbka każdego elementu jednostki napędowej – jej ogromną żywotność.
REWERS HYDRAULICZNY
Dzięki zastosowaniu rewersu hydraulicznego zmiana kierunku jazdy następuje bardzo płynnie, bez potrzeby użycia pedału sprzęgła. Szczególnie sprawdza się to w pracy z ładowaczem czołowym, ponieważ dużo szybciej można wykonać zadania związane z jazdą do przodu i do tyłu.
PRZEDNI MOST
Przeniesienie napędu na przednie koła odbywa się za pomocą przekładni stożkowych zatopionych w kąpieli olejowej i zamkniętych w szczelnej obudowie. Takie rozwiązanie zapewnia utrzymanie mechanizmu w czystości oraz możliwość bezpiecznego przekazania całkowitej mocy na koła nawet przy maksymalnym skręcie i obciążeniu przodu ciągnika. Napęd przedni załączany jest elektro-hydraulicznie za pomocą przycisku na desce rozdzielczej – również podczas jazdy.
BI-SPEED TURN
Nowoczesny system skrętu Bi-Speed Turn powoduje, że po przekroczeniu kąta 35 stopni koła przednie zaczynają obracać się z prędkością prawie dwa razy wyższą niż koła tylne. W ten sposób zmniejsza się promień zawracania ciągnika, co ułatwia wjechanie w kolejne rzędy nasadzeń, a także manewrowanie między zabudowaniami. W modelu M7040N minimalny promień skrętu z włączonym systemem Bi-Speed Turn wynosi 3,5 m.
WAŁ ODBIORU MOCY
W standardzie ciągnik M7040N oferuje WOM o dwóch prędkościach obrotowych – 540 i 540E. Prędkość ekonomiczna 540E jest wskazana przy pracy z urządzeniami, które potrzebują mniejszej mocy. W tym trybie prędkość 540 obrotów na minutę uzyskuje się przy niższych obrotach silnika, co gwarantuje jeszcze bardziej ekonomiczną pracę.
SKRZYNIA BIEGÓW
Ciągnik Kubota M7040N wyposażono w pełni zsynchronizowaną skrzynię biegów o 5 przełożeniach głównych. Seryjny reduktor posiada 3 zakresy – szosowe, polowe i pełzające. W rezultacie użytkownik ma do wyboru 15 przełożeń, które umożliwiają jazdę z prędkością od 0,4 do 34,8 km/h.
KABINA
Kabina traktora sadowniczego Kubota M7040N zapewnia operatorowi wyjątkowo dużą przestrzeń dzięki prawie zupełnie płaskiej podłodze oraz dużej ilości miejsca nad głową. Niezrównaną wygodę podczas pracy gwarantuje również przemyślane rozmieszczenie elementów kontrolnych, wspomaganie kierownicy, seryjna klimatyzacja oraz doskonała widoczność dzięki dwóm przednim i dwóm tylnym reflektorom roboczym, a także lampom głównym z funkcją doświetlenia obszaru pracy.
UKŁAD HYDRAULICZNY I TYLNY
TUZ Kubota M7040N dysponuje pompą hydrauliczną podającą 61,0 L/min oleju na tylne szybkozłącza hydrauliczne. Taka wydajność gwarantuje odpowiednią moc do zasilania specjalistycznych narzędzi sadowniczych. W standardzie ciągnik oferuje dwie sekcje hydrauliki zewnętrznej, a tylny TUZ kategorii II oferuje udźwig 1900 kg i jest sterowany mechanicznie.
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
Model M7040N seryjnie oferuje obciążniki przednie, rewers bezsprzęgłowy, system zacieśniania skrętu Bi-Speed Turn, wspomaganie kierownicy, klimatyzację, fotel amortyzowany mechanicznie, biegi pełzające oraz kompletny zaczep tylny z zaczepem rolniczym i zaczepem transportowym.
Valtra Seria A
Lekkie i zwinne ciągniki serii A doskonale nadają się do wszelkiego rodzaju prac gospodarskich. Małe rozmiary, zwarta budowa i zwrotność wyjątkowo sprawdzają się w gospodarstwach zajmujących się zarówno uprawą jak i hodowlą, jak też i w warunkach leśnych oraz miejskich.
Traktor ten cechuje jedyna w swoim rodzaju konstrukcja, w której zbiornik paliwa zachowuje się jak element ramy i jednocześnie zabezpiecza wał napędowy przedniej osi przed uszkodzeniem. Wysoki prześwit zapewnia dobrą ochronę podwozia.
To mocny, lekki i niezwykle zwinny ciągnik o wspaniałych osiągach, których potrzebujesz do sprawnego wykonania zadań. Układ napędowy WOM w Serii A jest najbardziej wydajny w tej klasie ciągników. Ciągnik nowej Serii A charakteryzuje niezwykła trwałość i niezawodność stosowanych silników AGCO Sisu Power spełniających normę emisji spalin- Euro3. Wszystkie modele ciągników Serii A są również dostępne z napędem na 2 koła.
Korzyści dla Ciebie
Mały promień zawracania, zwinność
Duży rozstaw osi zwiększający stabilność
Mocna konstrukcja
Znakomita współpraca z ładowaczem czołowym
Wysoki prześwit
Płaski spód ciągnika